Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 10:45


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Publikacijos
StandartinėParašytas: 2012 Kov 13 11:50 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
iš straipsnio:
Cituoti:
"Ši atkarpa įsijungia ir į tarptautinį dviračių takų tinklą "EuroVelo". Ja naudojasi iš Klaipėdos į Palangą dviračiais minantys žmonės. Tai yra viena populiariausių dviračių trasų. Vasarą dviratininkų būna labai daug - tai tarsi dviratininkų autostrada, o dabar iškilo grėsmė jos netekti", - apgailestavo D. Nicius.


tik patikslinsiu, kad trasos kurios įeina į EuroVelo maršrutus, neprivalo būti dviračių takai. Tai gali būti bendras kelias, dviračių takas, o danga taip pat neprivalo būti asfaltuota; EuRovelo priklauso nuo vietinių salygų. Todėl ir šio maršruto, kuris kadaise buvo gražus miško keliukas, nebuvo būtinybės asfaltuoti tam, kad jis būtų pažymėtas kaip Eurovelo. Dažniausiai tai būna S.Ružinsko blefas - ale jei jau Eurvelo, tai būtinai betonas ir atskiras dviračių takas. (Čia tik tarp kitko.)

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 18 13:06 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Vas 09 22:28
Pranešimai: 33
Miestas: Klaipėda
simas rašė:
iš straipsnio:
Cituoti:
"Ši atkarpa įsijungia ir į tarptautinį dviračių takų tinklą "EuroVelo". Ja naudojasi iš Klaipėdos į Palangą dviračiais minantys žmonės. Tai yra viena populiariausių dviračių trasų. Vasarą dviratininkų būna labai daug - tai tarsi dviratininkų autostrada, o dabar iškilo grėsmė jos netekti", - apgailestavo D. Nicius.


tik patikslinsiu, kad trasos kurios įeina į EuroVelo maršrutus, neprivalo būti dviračių takai. Tai gali būti bendras kelias, dviračių takas, o danga taip pat neprivalo būti asfaltuota; EuRovelo priklauso nuo vietinių salygų. Todėl ir šio maršruto, kuris kadaise buvo gražus miško keliukas, nebuvo būtinybės asfaltuoti tam, kad jis būtų pažymėtas kaip Eurovelo. Dažniausiai tai būna S.Ružinsko blefas - ale jei jau Eurvelo, tai būtinai betonas ir atskiras dviračių takas. (Čia tik tarp kitko.)


Simai, neblefuok ir neklaidink žmonių :nene: aš niekur ir niekada nesakiau, kad "EuroVelo" būtinai turi praeiti dviračių takais.
O norintis sužinoti teisingą informaciją apie "EuroVelo" projektą (ne Eurvelo, Eurovelo ar EuRovelo), gali patys pasiskaityti angliškai oficialiame projekto tinklalapyje www.eurovelo.org arba lietuviškai LDB forume http://forumas.dviratis.lt/viewtopic.php?f=6&t=41

_________________
---
Lietuvos dviratininkų bendrijos forumas - http://forumas.dviratis.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Publikacijos
StandartinėParašytas: 2012 Kov 18 14:04 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
Čia tik keletas pavyzdžių kai Ružinskas bruka dviračių takus bet kur, kaip neva EurOvelo standartą.

iš S.Ružinsko pasisakymo susitikime su Klaipedos valdininkais dėl H.Manto gatvės dviračių tako problemos (šaltinis http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewt ... 20#p192212):
SauliusR rašė:
- H.Manto gatve numatyta "EuroVelo" trasa Nr. 10 ir Nr. 13, pagal kurios standartus ten turi buti dviraciu takai ar juostos


iš saugaus eismo komisijos protokolo, kuriame S.Ružinskas prieštaravo, kad dviračių takas būtų nukeltas nuo šaligatvio:
Cituoti:
S.Ružinskas - prieštarauju, kad Herkaus Manto gatvėje dviratininkai nuo šaligatvio būtų perkelti į gatvę. "A" juostos per siauros. <...>. Šis dviračių takas įeina į tarptautinį dviračių taką.


iš S.Ružinsko skundo savivaldybei:
SauliusR rašė:
3. Pajūrio dviračių trasos nr.10 vertikalus ženklinimas (pagal KET nr. 626 ir 627) ties Baltijos pr. yra klaidinantis, nes nurodo kryptį, kur nėra pažymėta jokio dviračių tako

(neva, jei Eurovelo, tai jau būtinai takas, kitaip ženklas klaidina) po šio skundo šioje vietoje šalia ramios gatvės ant šaligatvio atsirado dviračių takas:
Paveikslėlis

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Publikacijos
StandartinėParašytas: 2012 Kov 19 13:53 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Vas 09 22:28
Pranešimai: 33
Miestas: Klaipėda
simas rašė:
Čia tik keletas pavyzdžių kai Ružinskas bruka dviračių takus bet kur, kaip neva EurOvelo standartą.


gaila, bet Vaikasas turbūt neįstengia perskaityti arba supranta "EuroVelo" standartus savotiškai.
Taigi, LDB forume http://forumas.dviratis.lt/viewtopic.php?f=6&t=41 randame lietuviškai parašytą tekstą:

"Pagrindiniai “EuroVelo” trasos techniniai plėtros kriterijai, kurie susiję su eismo saugumu ir visų kitų plėtros principų suderinamumu:
· Trasa, kuri praeina keliu bendrame automobilių sraute, gali pravažiuoti iki 1000 automobilių per parą ir išskirtiniais atvejais daugiau negu 3000 automobilių per parą;"


o dabar pamastykit, ar H.Manto g. atitinta šiuos kriterijus ir ar važiavimas gatve būtų saugesnis negu važiavimas šaligatviu arba, kaip mes siūlome, atskirose dviračių juostose gatvės važiuojamojoje dalyje.

o dėl Baltijos pr. dviračių tako, tai čia eilinė Dūdos iš savivaldybės padaryta nesamonė kaip ir Pilies g. ar Sausio 15-osios g. Jeigu kas mano, kad man tik parašius raštą į savivaldybę, tuoj visi puola vykdyti mano nurodymų, tai siūlau atsibusti...

siūlau daugiau nesiplėtoti, nes čia prasideda diskusija ne į temą, o kas liečia publikacijas, tai primygtynai siūlau patiems pasiskaityti apie "EuroVelo" trasų standartus, kad neužkibtumėt ant Vaikaso kabliuko ir daugiau žinotumėt šia tema negu pats Vaikasas :)

_________________
---
Lietuvos dviratininkų bendrijos forumas - http://forumas.dviratis.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Publikacijos
StandartinėParašytas: 2012 Kov 19 14:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
SauliusR rašė:
gaila, bet Vaikasas turbūt neįstengia perskaityti arba supranta "EuroVelo" standartus savotiškai.
Taigi, LDB forume http://forumas.dviratis.lt/viewtopic.php?f=6&t=41 randame lietuviškai parašytą tekstą:[/b]

SauliusR ne pirmą kartą išsisukinėdamas pameta biurokratinės info ir galvoja, kad žmogus toliau nebesigilins. Mano, kad tik jis gudrus suprasti. Beje, aš seniai susipažinęs su EurovelO standartais ir tuo pačiu labai nemažą dalį šių maršrutų iškeliavęs. (Kas tas "Vaikasas", kuris "neįstengia perskaityti", kas tie "Vaikaso kabliukai")?

Taigi, kurioje vietoje, kas neatitinka EurovElo standartų?
-kiek automobilių per parą pravažiuoja H.manto gatvėje dabar ir kiek jų pravažiuotų, jei pirma juosta būtų skirta tik autobusams ir dviračiams?
-kiek automobilių per parą pravažiuoja štai šioje gatvelėje? Ji irgi neatitinka EuroveLo standartų, todėl reikalingas dviračių takas?

Paveikslėlis
SauliusR rašė:
o dėl Baltijos pr. dviračių tako, tai čia eilinė Dūdos iš savivaldybės padaryta nesamonė
ha ha ir vėl meluoja, visą kaltę suversdamas 'valdžiažmogiams'. Deja juk pats savivaldybei rašė skundą, kad štai maršruto ženklas, o jis klaidina, nes nėra jokio dviračio tako.. SauliusR savo paties žodžius neigia? Beje, aš turiu to skundo kopiją, jei SauliusR toliau išsisukinės savo žodžių aš jį paviešinsiu.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Publikacijos
StandartinėParašytas: 2012 Kov 19 16:08 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Vas 09 22:28
Pranešimai: 33
Miestas: Klaipėda
simas rašė:
SauliusR rašė:
o dėl Baltijos pr. dviračių tako, tai čia eilinė Dūdos iš savivaldybės padaryta nesamonė
ha ha ir vėl meluoja, visą kaltę suversdamas 'valdžiažmogiams'. Deja juk pats savivaldybei rašė skundą, kad štai maršruto ženklas, o jis klaidina, nes nėra jokio dviračio tako.. SauliusR savo paties žodžius neigia? Beje, aš turiu to skundo kopiją, jei SauliusR toliau išsisukinės savo žodžių aš jį paviešinsiu.


Simai, pats nemeluok ir negąsdink, nes dauguma mano savivaldybei rašytų raštų yra sudėti LDB forume ir tai nėra jokia paslaptis. Siūlau visiems, kam nors kiek įdomu miesto dviratiniai reikalai, su jai susipažinti čia http://forumas.dviratis.lt/viewforum.php?f=12
jei turėsit kokių pastabų, rašykit LDB forume, nes čia prie publikacijos visai ne ta tema...

jeigu prie Baltijos pr. nupieštas dviračių takas yra Simui tinkamas važiuoti, tai aš tada kosmonautas. Jei ne, tada daryk ką nors, rašyk raštus savivaldybei (kiek žinau, jau vieną raštą esi parašęs - pažanga!), kad padarytų normalų dviračių taką arba panaikintų tas tepliones, nes manęs toks Dūdos takas visiškai netenkina... galit rašyti raštą Saugaus eismo komisijai, kad panaikintų tokias tepliones (nerealu, kad skirtų pinigų tako sutvarkymui). Tokį pasiūlymą tikrai paremčiau ir bandyčiau kitus įtikinti.

beje, palei Baltijos pr. "EuroVelo" trasa niekada nebuvo planuota ir niekada jos ten nebus ;)

_________________
---
Lietuvos dviratininkų bendrijos forumas - http://forumas.dviratis.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 19 16:46 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
na ir vargas su SauliusR. Beišsisukinėdamas jis sumakaluoja taip, kad nieko nebeina suprasti. Gali pasirodyti, kad man tas takas reikalingas. Aš kartais stebiuos ar jis galvoja, kad kiti nesupranta ar pats toks. Gal ir yra kurie nesupranta apie ką eina kalba, tie dažniausiai tampa ldb nariais linkčiojančiais galvą Ružinsko veiklai, kuri paremta ES fondų pinigėliais.

Paaiškinsiu kuo aiškiau iš naujo. Ružinskas (ldb tarybos narys), turi polinkį stumti dviračių takelius visur kur reikia ir nereikia. Kartais jis įrodinėja, kad netgi ramioje gatvelėje žūt būt reikalingas dviračių takas (kaip kad viršuje esančioje foto), neva kaip Eurovelo standartas. Valdininkams stumdamas tuos takus jis blefuoja, neva atskiras dviračių takas būtinas, kaip Eurovelo maršrutų standartas. Tą patį jis kartoja dviratiniuose forumuose arba žurnalistams. Nei vieni nei kiti į tai nepasigilina ir galvoja, kad Eurovelo maršrutas yra dviračių takas. Tačiau Eurovelo tai ne jokie dviračių takai, o maršrutai. Eureovelo standartai visiškai nereikalauja atskiro dviračių tako savo maršrutams ( http://www.eurovelo.org ) . Eurovelo maršruto atkarpas gali sudaryti tiek atskiras dviračių takas, tiek mišrus eismas, atsižvelgiant į vietines sąlygas.

Tiesa, yra tam tikri saugumo reikalavimai - automobilių skaičius per parą bendrame sraute.

Dar kartą pažiūrėkime į atvejus kai Ružinskas kišo dviračių takus, prisidengdamas savais suabstraktintais "eurovelo standartais" (neva būtinas dviračių takas). Čia tik pirmieji man po ranka pasitaikę atvejai iš daugelio.


-iš S.Ružinsko pasisakymo susitikime su Klaipedos valdininkais dėl H.Manto gatvės dviračių tako problemos:
SauliusR rašė:
- H.Manto gatve numatyta "EuroVelo" trasa Nr. 10 ir Nr. 13, pagal kurios standartus ten turi buti dviraciu takai ar juostos
pagal Ružinsko 'standartą' ten turi būti dviračių takai arba juostos. Bet juk "A" juostos, kurioms prieštaravo Ružinskas, visiškai atitinka Eurovelo standartus (ne Ružinsko išgalvotus). Gal "A" juostoje būtų per didelis automobilių srautas? Į tai Ružinskas neatsako, tačiau remiasi savais 'standartais' ir priešinasi savivaldybės logiškam žingsniui panaikinti dviračių taką kuris kelia pavojų pestiesiams.

-iš S.Ružinsko skundo savivaldybei:
SauliusR rašė:
3. Pajūrio dviračių trasos nr.10 vertikalus ženklinimas (pagal KET nr. 626 ir 627) ties Baltijos pr. yra klaidinantis, nes nurodo kryptį, kur nėra pažymėta jokio dviračių tako

Ružinskas skunžiasi, jog štai Eurovelo maršruto ženklas, tačiau ten nėra jokio dviračio tako. Tačiau kaip jau aiškinomės maršrutai neprivalo būt sudaryti iš takų. Po šio skundo šioje vietoje atsirado dviračių takas (foto viršuje). O dabar jau Ružinskas kalba taip lyg jis čia to tako nenorėjo, netgi gali pasirodyti, kad aš to tako norėjau.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 19 17:37 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
SauliusR rašė:
beje, palei Baltijos pr. "EuroVelo" trasa niekada nebuvo planuota ir niekada jos ten nebus ;)

Pajūrio dviračių trasa, kurios dalis eina šalia Baltijos prospekto ir kuriai Ružinskas reikalavo dviračio tako (foto viršuje), nėra „EuroVelo 10“ trasos dalis?



................
man sunkiai suvokiama, kaip galima viską taip neigti ir pervartyti, kad net atrodytų, jog man tas takas patinka. Čia tikriausiai skirta tiems kurie visiškai nepajėgūs pasigilinti. Net į 'biurokratinį blefą' nepanašu, o greičiau į chronišką melą.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 19 20:16 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Vas 09 22:28
Pranešimai: 33
Miestas: Klaipėda
simas rašė:
SauliusR rašė:
beje, palei Baltijos pr. "EuroVelo" trasa niekada nebuvo planuota ir niekada jos ten nebus ;)

Pajūrio dviračių trasa, kurios dalis eina šalia Baltijos prospekto ir kuriai Ružinskas reikalavo dviračio tako (foto viršuje), nėra „EuroVelo 10“ trasos dalis?


Vaikasas kaip ir buvęs miesto meras nesusigaudo, kas ir kur yra mieste. Taraškevičius irgi ilgai galvojo, kad Tiltų g. yra dviračių takas, kol spauda jam paaiškino, kad ten jokio tako niekada nebuvo ir nėra. Daugumai valdžiažmogių visas Klaipėdos miestas yra "EuroVelo" :zviegia:

Taigi, "EuroVelo 10" ir "EuroVelo 13" suplanuotas Lietuvos pajūriu nuo Būtingės iki Nidos, sutampa su dviem Pajūrio dviračių trasos atkarpomis, ir Klaipėdoje nusuka į Kuršių neriją per Senąją Smiltynės perkėlą.
daugiau informacijos apie Pajūrio dviračių trasą: www.bicycle.lt/pajuriotrasa/
jeigu kas nori aiškiau susipažinti su planuojamais "EuroVelo" trasų maršrutais Lietuvos pajūryje, ieškokit Klaipėdos TIC'e Turgaus g-vėje 2011 m. pabaigoje Lietuvos dviratininkų bendrijos išleisto Klaipėdos miesto ir Vakarų Lietuvos dviračių trasų ir maršrutų žemėlapio. Jei nerasit, kreipkitės į mane, padovanosiu ;)

o dėl dviračių tako palei Baltijos pr., tai ten buvo suprojektuota žaliakelio atkarpa, sujungianti esamą geros kokybės taką su Taikos pr., bet deja, iki šiol valdžiažmogiai tai tako atkarpai pinigų neskyrė, bet nutepliojo dviračių juostą, dėl kurios blefuoja Vaikasas...

_________________
---
Lietuvos dviratininkų bendrijos forumas - http://forumas.dviratis.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 19 21:27 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
taip ir lieka neaišku;

-kokius Eurovelo standartus, pasak Ružinsko, neatitinka H.Manto gatvė, dviračių eismą nukėlus į "A" juostą. (Tačiau dėl "D" juostos Ružinskas neprieštaravo, savivaldybėje kišo ją neatsižvelgdamas į kitų nuomones (viewtopic.php?f=10&t=241) ir jokio neatitikimo standartams neįžiūrėjo, nors gatvė ta pati, su tuo pačiu transporto srautu).

-pagal kokius saugumo standartus gatvelėje šalia Baltijos pr. (foto viršuje) turėtų būti dviračio takas..

p.s. kas tas "Vaikasas"?

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007