žiedus pravažiuoju, kartais ir piko metu, nors vengiu. Manau mūsų dideli žiedai yra vienintelė infrastruktūros kliūtis, pilnavertiškai išnaudoti plačius prospektus dviračiavimui. Greitis ten didelis, visi lenda. Tikrai ne kekvienam. Patarimas būtų persivesti per perėją, nebent žinote ką darote. Bet perėjose ties žiedais irgi pavojinga - dideliu greičiu išlenda iš po žiedo.. Kitu atžvilgiu abu prospektai idealūs dviračiavimui.
Zaria_klp rašė:
Negaliu taip greit begėtis, todėl nespėju su srautu, praleidinėju, o tada prarandu vietą ant kelio.
derintis prie auto greičio nėra privaloma. Tačiau bėda yra tai, kad pas mus puoselėjamos važiavimo šaligatviu tradicijos, todėl važiuodamas gatvėje dviračiu esi mažuma ir apima jausmas, kad privalai derintis prie daugumos - automobilių. Jei visa ta dviratinė masė važiuotų užėmusi vieną prospekto juostą - vairuotojai būtų įpratę ir vengtų tos kraštinės juostos - dviratininkas nebūtų mažuma ir neliktų to nejaukaus jausmo. Trūksta tos kritinės masės, kuri dabar sulipusi ant šaligatvio, o mūsų prospektai platūs, visiems užtektų vietos - buhalterėms, soc. darbo specialistėms, suvirintojams.
Kalbant apie save, aš, kaip ir buhalterės, niekada nevažiuoju greičiau nei automobiliai, visi aplenkia, didelės bėdos nematau, bet aišku gali būti nemalonu jaustis išsišokėliu.
Snaczjej Vret rašė:
kad neprarast savo pozicijos tenka užlįst į priekį, tiesiog pastebėjau, kad įsibėgėju greičiau nei mašinos (beabejo po sankryžos jos visos mane aplenkia).
štai šito aš ir nesuprantu - pralendi į priekį tam, kad neprarasti kažkokios pozicijos, bet mašinos paskui tave vistiek aplenkia.. Taigi užknisi auto vairuotojus; pirmą pralendi, turbūt vos ne braukdamas šonus "brakeless", o paskui dar tave turi aplenkti. Ir aišku, skundies kokie tie vairuotojai nemandagūs dviratininkų atžvilgiu..
Snaczjej Vret rašė:
važinėjantiems plentiniais ratais ir padangomis - kaip įveikinėjat Tiltų g.? Nepasakokit apie Paris-Roubaix, nes tai pats prasčiausias palyginimas
kodėl netinkamas palyginimas su Paryžius-Rubė? Dar galima palyginti su kitais Europos miestais, kurių didelė dalis yra akmens dangos - žmonės rieda ir nesiskundžia - ypač Belgijos miestuose ir tarpmiesčiuose.
Paprastai, tie kas važinėja sportinėm plentinėm padangom turi gerus važiavimo įgūdžius ir sugeba įveikti porą šimtų metrų akmens grindinio, kitu atveju reikia tobulinti įgūdžius ar važiuoti paprastesniu dviračiu. Nes jei ne akmuo, tai kelio duobė gali išmušti vairą.